۱۰ پاسخ

تا چیزی رو از دست ندی قدر نمیدونی😂

بخاطرع خودمون این کارو کردن دیگ

🤣🤣🤣🤣

دقیقا .مخصوصا از اتش بس .انگار بازیه دوهفته استراجت دوباره معلوم نیس بشه نشه

هووووففف چیزی ک حقمونه 💔

چه کیفی میده ییی هوووو😂😂😂

من خر ذوق

✌️✌️😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂😂

وای چه خوب

مگ برداشته شده ارههههه

سوال های مرتبط

مامان کوروش جان🫅🏻 مامان کوروش جان🫅🏻 ۲ سالگی