۱۴ پاسخ

🙂💔💔💔 بجاش امنیت داریم عزیزم 🙂✌🏻💔

اینا باید ب احمقای ولویی ک برای اینک حوصلشون میره و تفریحات براشون گرونه میرن تو میدونا

🥲🥲🥲🥲🥲🥲بعد جالب اینه شرکت تعطیل شدن تعدیل نیرو شدن همه رو بیکار و بدبخت کردن خدا لعنت کنه

گرونی نیست دیگه رسما راهزنیه هر کی هر کاری دلش میخواد میکنه

خدا لعنت کنه باعث بانیش

وای ما رفتیم میوه فروشی چندتا سیب زمینی و سیب و یه کوچولو توت فرنگی شد ۲ونیم اصلا وقتی گفت منو شوهرم فقط نگاه هم میکردیم ک‌مگ چی برداشتیم

چتد روز پیش بیرون ی آقاو خانم بازنشتع بود انگاری دیدم تو مشماشون ی دونه بادمجون ۴ تا گوجه با سه تا سیب درختی بود یعنی دلم خاست بشینم های های گریه کنم نمیدکنم چرا خیلی حالم بد شد آخه یدونه بادمجون چطوری سیر میشن

هی خواهر هی باید حقوق ها ۲۰۰ میلیون باشه الا بشه زندگی کرد

باز خوبه شوهرت سر کاره شوهر من سه ماهه بیکاره تا حالا هم هر چی پس انداز داشتیم خرج شد.. خدا عاقبتمون به خیر کنه

والا ما هرچی می‌خریم سریع تموم میشه چون کم میخریم

بله ....... بدتر و خیلی خیلی بدتر هم خواهد شد

افتضاح وضع همه گرسنه هستن با هر کی صحبت میکنم

ماکه هنوز حقوق هم بهمون ندادن

خیلییییییی وضع بده
واقعا الهی خیر نبینن باعث و بانی هاش

سوال های مرتبط