۴ پاسخ

چقد مریضی سختی گال یه بار کل خانواده گرفتیم مجرد بودم هنوز خواهرم کوچک بود چقد کریه میکرد هرجا میرفتیم خارش محرم بود وقتی میرفتیم حسینه مجبور بودیم بخارونیم بدنمون چار ماه طول کشید واگیردار هم هست

گال واگیرداره تاهمتون خوب نشیدازبین نمیره من دکترمتخصص پوست رفتم پماددست سازوازلین وگوگرد بهم داذ خوب شدیم خداروشکر

من هنوز خارش دارم نمیدونم چکار کنم یه سال و خورده ای هست

حتمااااا برو دکتر بااااز حتمااااا...گال خطرناکه...امکان عفونت خونی هست

سوال های مرتبط

مامان مهرسام و حسام مامان مهرسام و حسام ۴ سالگی