۷ پاسخ

اگه ورزش کنی
تکنیک کاهش درد بری طبیعی خیلی خوبه
منکه اصلا درد نکشیدم

بستگی به لگنت داره وبدنت که مناسب طبیعی باشن وگرنه دردمیکشی

من هردوش انجام دادم
هردوتاش متفاوت و ب روش خودش سختی داره چون داری زایمان می‌کنی عزیزم ی زره درد و باید داشت باشی

بنظرم اگه میتونی و اوکیه بدنت برو طبیعی

هر دو درد داره

طبیعی دردش قبلشع سز بعدش دوتاش مثع همن

هر دو درد داره ولی خدا قدرت تحملش رو میده آستانه تحمل درد هر کسی متفاوت هست نباید مقایسه کنی

سوال های مرتبط

مامان جوجه ی من🐣🩷 مامان جوجه ی من🐣🩷 ۱۰ ماهگی
مامان yara🦢 مامان yara🦢 ۵ ماهگی
مامان بچه مامان بچه هفته سی‌ویکم بارداری
مامان جوجو🐣 مامان جوجو🐣 ۵ ماهگی