شما جای بچهاتون جدا کردید؟؟

۲۲ پاسخ

نه اصلا پیش خودم می‌خوابه من تو اتاقش کنارش میخوابم و خیلی راضیم بچم بیشتر حس امنیت می‌کنه خودمم لذت میبرم این روزا دیگه برنمیگرده

نه

فاز این مامانا که میگن دلمون نمیاد رو نمیفهمم شب موقع خواب هرکس باید تو اتاق خودش بخوابه یعنی چی اخه دلم نمیاد جداش کنم😕😕😕

نه

من یه سال و نیمه جدا کردم البته من چون دوقلو بودن راحتر جدا کردم ولی شبی ده بار میرم بهشون سر میزنم هنوزم

بله بیشتر از یکساله ولی اکثر شبها پیشش میمونیم قصه میخونیم تا بخوابه بعد میایم تخت خودمون

نه پیش خودم میخابه

خیلی سخته نمیتونم و دلم نمیاد 😥

جدا کرده بودم بخاطر یکساله پیش خودم میخوابه
البته همه پذیرایی میخوابیم
دختر و پسرم پایین میخوابن منو شوهرم بالا
فاصله داریم ولی یه جاییم

نه..دختر منکه بیشتر وابسته شده..حتما باید رو دستم بخوابه..

نه خودم دوست ندارم

نه تو تخت خودش اما تو اتاق ما ميخوابه

من یکسالگی به دستور پزشکش جدا کردم و نبات کاملا مستقله

نه
نه دخترم میتونه جون میدونم میترسه
نع خودم کنارم نباشه خابم نمیبره

تا قبل جنگ بلهههه یک‌ماهه چسبیده بهم

جدا میخوابید اما به خاطر شرایط الان میترسم کنار خودم تا هال میخوابه

نه میدونم اماده نیست از تنهایی و تاریکی میترسه

نه نکردم

نه خودم نمیتونم بخوابم

نه هنوز
حس میکنم نمیتونم

بله تو تخت خودش میخوابه ولی بخاطر شرایط جنگ من فعلا تو اتاقش پایین تخت میخوابم

بله.
ولی دلم براش میسوزه دوسدارم بغلم بخابه ولی نمیتونم اخه بچه ۳ماهه هم دارم

سوال های مرتبط