۷ پاسخ

خیلییی احتمالش هست قرص جلوگیری که میخورین باید ماه اول یه روش پیشگیری دیگه هم داشته باشین از ماه دوم میتونین شل کنین😁تااازه اونم اگه سروقت مصرف بشه

وووی من جای تو استرس گرفتم

میگم دکتر ب منم داد از شب چند باید بخورم؟

منم ال دی میخورم واسه کیست

🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️
دکتر به من برای کیست دوفامد داد
بهم گفت با این حال که قرص میخورم جلوگیری هم داشته باشم

اصلا ماه اول میگن رو قزص برا جلوگیری حساب نکنید

بععععله

سوال های مرتبط