خیلییی احتمالش هست قرص جلوگیری که میخورین باید ماه اول یه روش پیشگیری دیگه هم داشته باشین از ماه دوم میتونین شل کنین😁تااازه اونم اگه سروقت مصرف بشه
وووی من جای تو استرس گرفتم
میگم دکتر ب منم داد از شب چند باید بخورم؟
منم ال دی میخورم واسه کیست
🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️
دکتر به من برای کیست دوفامد داد
بهم گفت با این حال که قرص میخورم جلوگیری هم داشته باشم
اصلا ماه اول میگن رو قزص برا جلوگیری حساب نکنید
بععععله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.