۸ پاسخ

الان سن بازیگوشیه‌ اموزشی هارو باید تو سن پایینتر شروع میکردی
الانم شل کن و لذت ببر😁😁

بنظرم پارک ها بهترین مکان هل هستن ولی الان هوا بارونیه و متاسفانه نمیشه پارک هم برد
خانه بازی ببرش بذار اونجا با همسن هاش انرژیشو تخلیه بکنه

دختر من وقتایی ک انرژیش بالاست، میگم بیا با آجربازی خونه ی شل و ول درست کنیم بعد با لگد میزنیم میریزه
یا همین اجرها رو طوری روی هم بذار ک خیلی محکم نباشن بعد توپ بده بهش بگو با توپ. اجرها رو بزنه بندازه
یا یه سبد بذار بگو توپ رو بندازه توی سبد... همش فاصله اش رو بیشتر بکن و موقعیت مکانیش رو تغییر بده ک براش جذاب باشه
ولی دختر من به شدت عاشق کتاب حل کردن هست ،پسرتون امسال میره پیش دبستانی بنظرم بهتره باهاش کار با کتاب رو تمرین کنید ک اون زمان خیلی سختتون نباشه و برای درس خوندن بتونه یکجا بشینه

اهنگ میزارم میرقصیم
خاله بازی میکنم باهاشون
دنبال دنبالا به قول خودشون
بپر بپرم میکنم😅😅😅

راسش بخوای همش میگه باهاش فوتبال بازی کنم
دروازه هم خریده
😅
خوب من فقط سرم گیج میره گاهی
ولی کیفم داره باهاش بازی که میکنم

پسر من جدیدا عاشق دوچرخه بازی شده
همش ولو شدم تو این پارکا 🙄

برا من دوتان
از اموزشی فراری ب قول شما همش میگه اه خوصله ندارم بیا از ماشینا بگو
خب من مگه تعمیرکارم از ماشینا بدونم

پسرم خودش بازی میکنی اصلا بمن نیاز نداره تو بازی کردن😂

دقیقا پسر منم همینجوریه یکم باهاش بازی می‌کنم دعوامون میشه🤣

سوال های مرتبط