۳ پاسخ

منم همین مشکلو داشتم کلا شیشه شیرو قطع کردم خداروشکر دیگه فقط سینمو میگیره

شیشه فقط تو خواب بهش بده بزار گرسنش شه عادت میکنه میگیره

همه بچه ها اینطورین سعی کن بگیره اگرم نگرفت ناراحت نشو منم مثل تو بودم الان ۵۰درصد بیخیال شدم

سوال های مرتبط