۳ پاسخ

اگه وزن گیریش خوبه پس سیر میشه. اگه نه، کمکی شیر خشک بخوای بدی موقعی که داری سینه میدی و یه لحظه دهنشو باز میکنه شیشه بزار دهنش ولی با پوزیشنی نگهش دار که داری سینه میدی. من با پسرم که گاهی سینه نمیگیره همینکارو میکنم. دو سه بار اول گریه میکنه و شیشه رو ول میکنه ولی در نهایت میگیره. موقعی که بین خوابو بیداری هست هم اصولا بچه ها شیشه میگیرن.

از کجا میفهمی سیر نمیشه؟

مگه وزنش چقدر اضافه شده این مدت؟؟ اگه وزن میگیره شیرخشک نده غذا شروع کن از ماه بعد . اگه وزن نمیگیره شیشه های مختلف امتحان کن بالاخره میگیره

سوال های مرتبط