۱۹ پاسخ

منم بد بود چیه بابا

واسه من عالی بود . روز دوم رفتم بازار واسه دخترم لباس خریدم😁

عالی و راحت

ن اصلا برا من وحشتناک نبود

والا ک‌من کیف کردم با سزازین
تو بیمارستان ک پمپ درد داشتم عالی بود
بعدشم ک اومدم خونه شیاف میذاشتم خوب بود
روز هفتم هم سرپا شدم

منم دوتا طبیعی داشتم سومی سزارین یعنی خوشبحالرسزارینی ها .اونایی که میگن نه بده و اینا درد زایمان طبیعی نکشیدم مطمئنم .من بااینکه وزنم بالاس ولیزسزارین خیلی خیلی راحت بودم

برای منم خیلییییی سخت بود

عالی

خیلی خوب و راحت بود من انتخابم بیهوشی بود خییییییلییییییی خوب بود🙂

من طبیعی بودم ولی بد تر از هزارتا عمل بود

برای من خیلی راحت بود خیییلییی

برا من خوب بود ولی وقتی مرخص شدم اومدم خونه دردام شروع شد
تا ۵ روز درد و سوزش زیاد داشتم
با گریه در و دیوارو میگرفتم راه میرفتم
نه میتونستم بشینم نه بخوابم
نشستنه میخوابیدم

برای من اون آمپول رحم وحشتناک بود بعد اون دیگه همه چی خوب بود

دوتا سزارین داشتم ک جفتشم عالی بودن

برای من طبیعی وحشتناک بود که نتونستم سزارین شدم

من هم طبیعی درد کشیدم هم سزارین واقعا سزارین اصلا دردنداشت نسبت به طبیعی واقعا سزارین خوب بود کاش ازاول سزارین انتخابم بود

منم شکر برام راحت بود نه درد داشتم نه چیزی زودم سرپا شدم

من که دلم تنگ میشه😂

نه خیلی راحت بود واسه من

سوال های مرتبط

مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم هفته پانزدهم بارداری