کدوم اسم قشنگ تره
دنیز
ماهسو
نیلماه
نفس
دلارز

۲۰ پاسخ

نیلماه

دنیز و نفس زیاد شده
ماهسو‌ هم سلیقه بنده نیست


من نیل‌ماه و دلارز رو میپسندم 🩷🩷 بنظرم شیک هستن و با معنی و زیبا

عزیزم بزار ماهنور هم شیکه هم جذاب کل اسم معنا داره البته اکه دوس داشتی سلیقه ات بود منم اسم دخترمو ماه نور انتخاب کردم💖🩰🌙

همه جا پرشده نیلماه

همشون قشنگه
ولی نیلماه قشنگتر و لطیفتره🌱

دنیز و نیلماه

نیلماه.دنیز

نیلماه

ماهنور

نفس
دنیز

دنیز و نفس

دنیز..

ماهک هم خوشگله بنظرم🥹

دلارز🩷

دنیز و دلارز خیلی قشنگنننن🥹😍😍😍

یه گزینه هم هیچکدام میزاشتی خب 😃😃😃

نیلماه.

نیلماه خیلی نازه
خوش اوا،جدید،خاص و کمتر شنیده شده است😍

دنیز قشنگخ

هر اسمی که ماه داشته باشه 😄

سوال های مرتبط

مامان مامان نیلماه مامان مامان نیلماه هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان دلارام مامان دلارام روزهای ابتدایی تولد
مامان توت فرنگی مامان توت فرنگی هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی جون✨ مامان نی نی جون✨ هفته سی‌ویکم بارداری