۴ پاسخ

چون مادر جزئی از وجود خودش میدونم ومامان نمیگه تا حالا شده خودت خودتو صدا بزنی
این حرفو تو یکی از برنامه ها شنیدم
دخترمنم همینطوره یکسره بابا میگه ولی کافیه ی لحطه از جلو چشمش دور بشم غوغا میکنه

والا پسر منم بابا دد کاکا قاقا میگه میگم بگو ماما میگه نه دده

پسر من از ۴ ماهگی میگفت ماما ، اولین کلمه ش ماما بود ... خیلی زیاد باهاش کار میکردم این کلمه رو بصورت آواز

هر بچه ای ی جوره بچه من وقتی گریه می‌کرد میگفت me me ی دوس روزی هم تازه شروع کرده میگه. Bah bah

سوال های مرتبط