اونقد که گنده ش میکنن نیست
برای دختر من یه سالگی سخت تر بود از هجده ماهگی
همش سختیش یه روزه ان شاالله به خوبی بگذره
برای بعضیا هم که فقط همون موقع زدن واکسن گریه میکنن و تموم
هر ۴ ساعت استا بده تب نکنه کمپرس گرم همبزار از سرد بهتره
خانه بهداشت به من میگه اکه بچه های قبلی گرم گذاشتی اینم گرم بزار
منم بچم 11 روز دیگه واکسن 18ماهگی داره از الان استرسشو دارم
اصلا نترس سبک سبکه من جفتشو تو جفت دستاش زد براش فقط هر ۴ ساعت استا بده و مالش بده اروم جای واکسنو و حوله سرد و گرمم یادت نره
طبق تجربه من قبل از واکسن کاری نکن فقط بعدش فوری شربت پاراکید بده هر ۶ساعت هم بده گه تبش زیاد بود داشت هر ۴ساعت بده بعدش یکم کمپرس سرد بمال با بازی و شوخی هر جور شده بمال سر جای واکسن ولی همون اول که واکسن زدن بزار راه بره پاهاش فعال باشن خون جریان کنه دیگه اصلا درد نمیکشه و گره نمیشه ما واکسنای قبلیش چون هنوز راه نمیرفت همیشه گره میکرد و درد داشت ولی این بار اصلا اذیت نشد
تاپیک آخرم کااامل گفتم
فقط هر ۴ ساعت استا بده بهش و اینکه بعد واکسن اگر تونستی ببرش پارک یکم بدوئه و بازی کنه اینجوری بعدش درد کمتری داره و بیشتر میتونه راه بره
مال من دوقلو هس ترس برا چیه فقط قبل بردنش شربت استامینفون بده
ماشالله ب این بچه❤️❤️❤️🧿🧿🧿
منم سه روز دیگس میترسم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.