هیچکار ببر بزن بعد بیا خونه استامینوفن بده قبلش که اثری نداره
نه من امروز زدم ندادم اما بعد واکسن اومدم خونه دادمش خداروشکر فعلا خوبه
من استا دادم
استا رو برای این میگن ندین که نخوابن نوزادم نیستن که بخوابن و بیدار نتونیم کنیمشون
نه قبلش نده خوب نیست بعدش که زدی بهش یده هر۴ساعت اگه دیدی تب یا بقراری نداره هر۶ساعت یده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.