من روز شیر خودم میدم شبا شیرخشک. یا یک بار ظهر شیرخشک و اخر شب. دوتا بچهامم اینطوری بودن ول نکردن
ببین بنظرم تقسیم کن مثلا روزا شیر سینه بخوره شبا که گیج خوابه شیشه یا برعکس ،اینجوری دیگه هیچکدوم رو ترک نمیکنه
عزیزم بچه ات دو ماهگی چند کیلو بود خوب بود وزنش یا خودت بهش شیر خشک میدی
تایمی که زیر سینه ات هستو زیاد کن مثلا ۳بار بود بکنش ۵باردر روز ۲بار شیشه
دقیقا منم این مشکلو دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.