نه بابا چ مشکلی بچه منم برا این دوتا واکسن اهری تب و بیقراری نکرد
خداروشکر چمشکلی
کاش چهارماهگی پسر منم همینطوری باشه
منم هفته دیگه باید بزنم
من ۲ماهگی خیلی خوب بود امیدوارم ۴ماهگیم خوب باشه
ن ۴ ماهگی دوز دوم ۲ماهگیه بخاطر همین سبکه
نه خداروشکر کن گلم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.