۷ پاسخ

نه بابا چ مشکلی بچه منم برا این دوتا واکسن اهری تب و بیقراری نکرد

خداروشکر چ‌مشکلی

کاش چهارماهگی پسر منم همینطوری باشه

منم هفته دیگه باید بزنم

من ۲ماهگی خیلی خوب بود امیدوارم ۴ماهگیم خوب باشه

ن ۴ ماهگی دوز دوم ۲ماهگیه بخاطر همین سبکه

نه خداروشکر کن گلم

سوال های مرتبط