۱۲ پاسخ

تا وقتی شیشه بدی بهش سینتو نمیگیره

من شیر نداشتم ولی با شیشه بهش شیرخشک ندادم ترسیدم سینمو نگیره
با سرنگ کنار سینم میریختم و مک میزد
تا کم کم به شیر افتاد و خورد

ببین منم شیرم تازه داره میاد اونم کم واسه همین بهم گفتن شیر خشک درست کن، دستتو بشور، همزمان که انگشت کوچیکت رو می‌ذاری دهنش تا نزدیکی ۲بند و اون میک میزنه، از بغل انگشت سرنگ رو وارد کن و ذره ذره شیر بده که انگشتت رو میک بزنه فکر کنه سینه ست. الان فک دختر من قوی شده سینه مم کرفته

منم بچم همینطوری بود حتی با رابط نگرفت. مرکز شیردهی ک رفتم خانمه گفت چون بچه با شیشه عادت کرده سخته بگیره گفت بجای رابط سر شیشه رو وصل کنم به سینه تا مک بزنه و شیرم کم نشه.. دخترم اینطوری سینه رو‌گرفت. بعد میشه کم کم سر شیشه رو حذف کرد.

برو مرکزی که ازمایش تیروئید دادی اونجا شیر دادن یادت میدن.خودشون سینه ات میزارن دهن بچه حتما برو

برو پیش یه ماما بهت کمک کنه بچه بگیره سینه رو یا برو بیمارستان یا خصوصی هزینه کن

شیر خشک و با سورنگ بده بهش شیر خودتم بدوش با سرنگ بده بخوره بدوش سینتو بزار نرم بشه راحت بگیره سینه رو منم همین مشکلو داشتم دو ساعت باهاش سرو کله میزدم تا سینمو بگیره

من راه حلی نمیدونم عزیزم🙁 ولی کاش بجای شیشه شیر با قاشق بهش شیر میدادین که به شیشه عادت نکنه
چون میگن اکثر خانمها روزای اول شیر ندارن
حالا هم شیر خودتونو بدوشین با شیشه بدین لااقل
چون شیر مادر کجا شیر خشک کجا

منم همین بودم دیگه نگرفت شیرخشک میدم به نی نی 💝 تلاشت و کن اگر نشد خودت و اذیت نکن

من ک هنوز یکم داره ترشح میکنه و بچم دیگه سینمو نمیگیرع

خوب شیرتو بدوش بریز تو شیشه شیر بخوزه

سر سینه ات کوچیک نیست؟

سوال های مرتبط