مامان فرهاد رو مچ دستت، کجاش درد میکنه؟ ادامه شست دستت نیست؟
وای منم هستم اصلا خیلی اذیتم
وای دقیقا منم مچ دست چپ تو بارداری یکم درد میکرد اما وقتی زایمان کردم بدتر شد همش واسم سوال بود چرا بی دلیل انقد درد میکنه اگه به جایی هم بخوره که ضعف میکنم از دردش
منم دقیقا همینطور شدم دوتا دستم
دکتر رفتم امپول زد دست راستم رو بعد مچ بند اتل دار برام بست گفت تا دوهفته بزار بمونه کار هم گفت زیاد باهاش انجام ندم
یه قرص هم داد بهم برا التهاب بود
بعدش خوب شد
اون یکی دستم رو نرفتم دیگه خودش خوب شد
ولی دست راستم خیلییی شدید بود دردش به زور تکونش میدادم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.