۵ پاسخ

آره من ۳۷ هفته و ۳ روز...بچم اوکی بود ولی سزارینم سخت بود

من ۳۷ هفته و ۶ روز زایمان کردم خداروشکر همه چی هم خوبه 🥰

از ۳۶کامله

من ۳۶ و پنج بودم دستگاه هم نرف نگران نباش از ۳۶ کاملن

عزیزم وقتی بچه ۳۷ رو پر کرد دیگه اکیه

سوال های مرتبط