۶ پاسخ

ع منم روز ۱۰ آزادسازیم🥲

زوده گلم. من روز ۱۱ ازادسازیمه تا هنوز نزدم

خانما میشه تاپیک منو بخونید نگرانم

من دقیقا روز ۱۵ است گذاشتم ومثبت شد

روز ۱۴ به بعد

سلام عزیزم ن هنوز ممکنه اثر دارو تو بدنت باشه و مثبت کاذب نشون بده
شما باید روز چهاردهم ب بعد تست بزنی
ان شالله مثبت میشی گلم

سوال های مرتبط

اسرا اسرا قصد بارداری