۵ پاسخ

منم مولتی ویتامین سانستول میدم ولی فرقی نکرده
ی دوره هم میخوام زینک برم
شما کدوم مدل زینک رو میدین؟

هیچی بهتر از زینک نیست،مولتی ویتامین هم برای استحکام موهاش خوبه

من به پسرم وقتیکوچیک بود میدادم ماشالا موهاش رشدش عالی بود میبستمش مثل دخترا 😂😂

همین زینک بهش بده عالیه چن وقته بهش میدی گلم

دختر منم همینطور نمیدونم چی موثره واقعا

سوال های مرتبط