۳ پاسخ

متاسفانه جدیدا بچه ها خیلی دچار اضافه وزن میشن بهتره برای چکاپ ماهیانه به دکترش بگی خیلی رو حرف های غیرمتخصص نمیشه عمل کرد

دکتر میگه تو این سن تا آخر سه ماه سه ساعتی ۹۰ تاست
ولی اگه بچتون با ۱۲۰ تا بالا نمیاره و مشکلی ندارع که بده چه اشکالی داره

نه عزیزم چه عیبی

سوال های مرتبط