دکتر به من گفت سه ساعت یکبار شیر بدم. تو سن بچه شما هم اوکیه انقدر فاصله
۱۲۰ تا زیاده واسه این سن سنگینه براش
ن بیدارش نکن من ۶۰تا ۶۵میدم بهش آروغ میگیرم بعد باز بافاصله ۳۰دیگ میدم بخاطر رفلاکسش ولی سی میشه میخوابه خواب براش خوبه
بزار بخابه سیر میشه راحت میخابه دیگه خداروشکرر
نه دیگه شکمش سیره میخوابه
من تا حالا ۱۲۰تا ندادم 😳😳😳
نه بابا بذار بخوابه
چرا بیدار کنی بچه تو این سن خودش بیدار میشه گرسنه شه
شیر خودتا دیگه نمیدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.