۱۰ پاسخ

فاصله دردات کم شد برو دکتر نشونه زایمانه

بروحموم دوش بگیر زیر دوش اسکات بزن
تا میتونی ورزش کن
یه سوپ مقوی برا خودت بپز بخور
اصلایجا نشین اگه امکانشو داری برو پیاده روی کن یا از پله برو بالا بیا پایین
فاصله دردات که به دپ دقیقه رسید برو بیمارستان سعی کن زود نری بیمارستان چون تو بیمارستان دیگه نمیذارن آدم تحرک داشته باشه همش میگن بخواب رو تخت و تحمل درد هم اونجوری خیلی سخته

خوشبحالت برای ماهم دعاکن

سلام گلم ب سلامتی وقت زایمانته😍

ان شاالله زایمان راحتی داشته باشی

فکر میکنم ترشحات قبل زایمان هست برا ماهم دعا کن زودتر بگذره زایمان کنیم

سلام عزیزم موقع زایمانت باشه احتمالا منم پیشوام انشاالله زایمان راحتی داشته باشید منم دعا کن🤩🩷🥰🥹

منم مثل تو شدم دیشب میخوام الان برم

چیکار کردی دردات شروع شد ؟؟؟

احتمالا موقع زایمانته برو بیمارستان

سوال های مرتبط