رفتم دسشویی ازم خون روشن میاد دلو کمرم میگیره ول میکنه از زایمانه؟؟؟

۱۱ پاسخ

بله عزیزم منم قبل زایمانم ازم خون اومد و درد پریودی داشتم

وای من جای تو هولم گرفت🥲

آره فک کنم منم زایمان اولم رفتم دستشویی ازم خون اومد بعدش کمردردوشکم دردهی می‌گرفت ول میکردبعدش کیسه آبم پاره شد

اره عزیزم حتما

احتمالا اره

بله برا منم همینطور بود شبش زایمان کردم

اره شک نکن عزیزم

وای برو بیمارستان دختر

😭😭😭

منم همین علائم رو دارم

ببین اون گرفتن دلو کمرت منظمه یا نه..
ببین هر چن دیقه میگیره..که قطعا خبر از زایمان میده

سوال های مرتبط

مامان 🩵هایکا🩵 مامان 🩵هایکا🩵 هفته سی‌ونهم بارداری