۱۳ پاسخ

گلم زمان بگیر
بزاردردهات منظم بشن
بعد برو بیمارستان
نگران نباش، ان شاءالله به سلامت زایمان میکنی
واسه ماهم دعاکن🌹🧿

یه دوش اب گرم بگیر وسیله هاتو جمع کن برو بیمارستان

نشانه زایمانه عزیزم برو چک کنن چند سانتی

دیگه وقتشه حتما برو بیمارستان

برو بیمارستان سریع

🙄خوبه دیگ خوشحال باش میخوای زایمان کنی،ما الان همه منتظرم درد بگیره زایمان کنیم

هرموقع دیدی دردات منظم هر ۵ دقیقه شد برو الکی دست کاریت نکنن

فعلا دردهاتو توی خونه بکش.دردهات ک منظم شد برو بیمارستان.دوش اب گرم بگیر اگه میتونی پیادع روی کنی موقعی ک درد هم نداری ورزش کن

عزیزم بچت داره میاد زودتر برو بیمارستان

برو بیمارستان درد زایمانه

شروع دردهای زایمانیه

برو دکتر علائم زایمانه

برو بیمارستان

سوال های مرتبط