کیا پسراشون پیش مجید رهبری ختنه کردن راضی بودین

۳ پاسخ

بادبرین ختنه کرده عالی بود ولی رهبری هم دکتر خیلی خوبیه

اره من پسرم اقای دکتر رهبری ختنه کردن
خیلی راضی بودم

من نشنیدم من بردم دکتر هنگامه دولتخواه ۱۰دقیقه تموم شد زودی هم افتاد بعد چند روز خیلی هم خوب کج و اینا هم نیست

سوال های مرتبط