تو شیشه بزار خیلی بهتره
چون کم میخورن و بدون ایده هم هست بقیه ش رونمیشه خودمون بخوریم
من یه تیکه گوشت و سیب زمینی و پیاز میریزم تو شیشه دروشو محکم میبندم و میزارم تو ابجوش
سه ساعت قل بخوره
به اندازه یه وعده خودش میشه
دور ریز هم نداره
خالص هم اب گوشت هست مقوی تره
پیاز و کره
گوشت مرغ یا گوسفند
سیب زمینی
اگه گوجه میدی گوجه
حبوباتی ک تاحالا تست کردی
زردچوبه
همرو بریز قابلمه ش بذار بپزه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.