مامانا آبگوشت چجوری برا دخترم درست کنم ؟؟

۳ پاسخ

تو شیشه بزار خیلی بهتره

چون کم میخورن و بدون ایده هم هست بقیه ش رو‌نمیشه خودمون بخوریم
من یه تیکه گوشت و سیب زمینی و پیاز میریزم تو شیشه دروشو محکم میبندم و میزارم تو ابجوش
سه ساعت قل بخوره
به اندازه یه وعده خودش میشه
دور ریز هم نداره
خالص هم اب گوشت هست مقوی تره

پیاز و کره
گوشت مرغ یا گوسفند
سیب زمینی
اگه گوجه میدی گوجه
حبوباتی ک تاحالا تست کردی
زردچوبه
همرو بریز قابلمه ش بذار بپزه

سوال های مرتبط

مامان حلما جانم🩷👧 مامان حلما جانم🩷👧 ۹ ماهگی
مامان نازگلی🧚‍♀️ مامان نازگلی🧚‍♀️ ۱ سالگی