خانوما وزن نینی من توی سونوگرافی زده
424gr+200gr
ای +200 یعنی چی؟

۹ پاسخ

مثبت و منفی است درسته ؟
خطای وزن نینی هست

یعنی ۲۰۰ گرم بیشتر یا کمتر خطای اندازه گیری هستش

اینو ببین

تصویر

برای منم ۲۳۶بود همینجوری مثبت منفی داشت ینی سی وشیش تاکمتر یا بیشتر

بنظرم اشتباه زده
الان وزن باید بالا چهارصد باشه ... اونجوری که با مثبت خیلی می‌ره بالا و با منفی خیلی میاد پایین

یعنی 200 گرم بیشتر با کمتر ممکنه خطا داشته باشه.

یعنی ممکن 200گرم کمتر یا بیشتر از 424gباشه به خاطر خطای اندازه گیری

اون تقریبشه فک کنم
یعنی ۲۰ گرم بالا پایین شاید باشه
زیر + یدونه _ نداره؟؟🤔

۲۰ یا ۲۰۰ ؟

سوال های مرتبط

مامان 𝕄𝕒𝕙𝕕𝕚𝕪𝕒𝕣 𝕜𝕙𝕒𝕟🥹🧿💙 مامان 𝕄𝕒𝕙𝕕𝕚𝕪𝕒𝕣 𝕜𝕙𝕒𝕟🥹🧿💙 ۱۰ ماهگی
مامان دایار🤍🧿✨ مامان دایار🤍🧿✨ ۱۰ ماهگی
مامان علی کوچولو🐣 مامان علی کوچولو🐣 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان باقلوا مامان باقلوا هفته بیست‌وچهارم بارداری