مثبت و منفی است درسته ؟
خطای وزن نینی هست
یعنی ۲۰۰ گرم بیشتر یا کمتر خطای اندازه گیری هستش
اینو ببین
برای منم ۲۳۶بود همینجوری مثبت منفی داشت ینی سی وشیش تاکمتر یا بیشتر
بنظرم اشتباه زده
الان وزن باید بالا چهارصد باشه ... اونجوری که با مثبت خیلی میره بالا و با منفی خیلی میاد پایین
یعنی 200 گرم بیشتر با کمتر ممکنه خطا داشته باشه.
یعنی ممکن 200گرم کمتر یا بیشتر از 424gباشه به خاطر خطای اندازه گیری
اون تقریبشه فک کنم
یعنی ۲۰ گرم بالا پایین شاید باشه
زیر + یدونه _ نداره؟؟🤔
۲۰ یا ۲۰۰ ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.