یمقدار گندم خیسوندم باهاش چی درست کنم؟؟

۱۰ پاسخ

همینجور بپز بخور با اب قلم خیلی خوشمزه میشه😀

از قبل ک میخواسی بخیسونی فکرت برای درست کردن چی بود خواهر همونو بپز😂

حلیم گندوم برا بچت هم عالی

حلیممم

اگه گندم پوست گرفتس حلیم
اگه گندم سالمه آش دندون. ما فقط حبوبات میریزیم دیگ اب قلم اینا نمیندازیم

برا 3 نفر دستورش بهت بدم بپز عالی میشه

ی پیمانه نیم دانه یا برنج محلی داشته خیس کن
تقریبا نصف بیشتر ماش
گندمم اندازه ماش
اول گندم رو بزار تو آب بجوشه نرم ک شد ماش رو اضاف کن ماش هم پخت برنج اضاف کن قشنگ بپزه نرم بشه آبش نذار خشک بشه مث حلیم باشه غلظت‌ش بعدش پیاز داغ کن و زرد چوبه بزن ربی هم دوس داشتی رب بزن ولی زرد چوبه بهتره

بعد نوش جان کن
الته سینه مرغ هم داشتی بریز قشنگ ريشش کن

حلیم بپز یا بلغور

شله بپز

سمنو

بزار سبز شه سمنوش کن

سوال های مرتبط