۴ پاسخ

من اصلا ندارم حتی لکه بینی هم 🥺فقط ترشح زیاددد گفت احتماله عفونته باید پیگیر بشم

من الان ۶۴ روزه ک دارم همین الانم از سونو اومدم گفت مشکلی نداره رحمت ولی خب بازم خونریزی هست

من تا ۶۷روز خونریزی داشتم تازه خوب شدم

تا 40 روز من اینجوری بودم بعد خوب شدم

سوال های مرتبط