ووییی …یه دلیل دیگه به دلایلم اضافه شد خواهر🤭
بخدابزرگترین ترس من همین بخیه هست ک میخوام سزارین بشم😮💨😬😬
برو دکتر حتما.برا من پماد تتراسایکلین نوشت
اسپری دکتر تجویز میکنه حتما بزن که عفونت نکنه
پد بهداشتی تند تند عوض کن
بعد هر بار دستشویی با سشوار خودتو خشک کن
روزی دوبار با سرم شستشو محل زخم بشور
آنتی بیوتیک سر وقت بخور
با سروم شستشو بشور همش با ششوار خشک کن قرص هاتم بخور سر ساعت تا خشک بشه
برو دکتر منم میخام امروز برم خیلی اذیتم واسه منم عفونت کرده هنوز خوب نشدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.