سلام عه ما دروبرمون ایزانلو خیلی داریم کجای مشهدی خواهر
من سز بودم بعضی وقتا درد دارما ولی نه دردی که اینجوری اذیت بشم ان شاءاللّه شما هم بهتر میشی عزیزم
منکه سزارین بودم بی حسی
روز هشتم بخیه کشیدم. همچی عالی
از روز سومم درگیر دکتر و آزمایش. ساعتها تو مطب منتظربرای زردی
مشکلی هم نبود
فکرمیکنی طبیعی خیلی خوبهههع
من که طبیعی هم بودم همین اوضاعم بود من تازه بخیه ها باز شدن عفونت کردن به سزارین یا طبیعی بودن نیست ان شاء الله بهتر میشی
عزیزم 🥹
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.