تا میتونی شیر مادر بده. بچه بدنش قوی میشه نه از نظر تپلی بلکه از نظر استحکامی
من برای بچه اولم خیلی خیلی حساسیت نشون میدادم همش هم مریض میشدضعیف بود ولی دومی بیخیالتربودم خداروشکرخیلی اسونتربود
وقتی بچت تب کرد هول نکن .من هروقت بچم تب میکردم خودمم مریض میشدم از استرس از دوسالگی به بعدش بهتر شدم.
همیشه داروی استامینفن کودکان پلمپ خونه داشته باش با شیاف استامینفن کودکان چون وقتی باز میکنی تا یک ماه قابل استفاده هس
بدن با بدن فرق داره ممکنه نتونی شیر خودتو بدی پس اصلا عذاب وجدان نگیر ....لباس مناسب فصل بگیر زیاد لباس های بزرگ از یه سال به بعد نگیر اصلا نگیر بهتره از یه ماه تا ۶ ماه بگیر ...به حرف هیچ کس هم گوش نده نه در بارهی اسم بچت ...نه وقتی به دنیا اومد که شبیهه با باشه یا خانوادی شوهری یا یکی که ازش بدت بیاد چون این فرشته ها هیچ گناهی ندارن که از محبت ما نصبت بهشون کم بشه ....حتما حتما تو بیمارستان بچتون بعد این که حالت خوب شد بغل کن بوس کن حسابی تو دلت نمونه بغل روز اول ....و به سلامت زایمان کنی هر چی هست چه سزارین چه طبیعی حتما مراقبت داشته باش تا ۴۰ روز حتما.....
به نظر من بیخیالی طی کنید خیلی بهتره من بچه اولم انقدراسترس و حساسیت داشتم یعنی دهنم سرویس شد الانم که پنچ سالشه بازم همون استرس حساسیت نسبت بهش دارم کابوس شبام شده که چطوری این بزارم برم زایمان.
من سر بچه اول تجربه ای نداشتم و دست تنها بودم یعنی تا مرز جِر خوردگی رفتم
من چون سزارین شدم روز اول شیر نداشتم و نمیدونستم، بچه ۱ روز تمام گریه میکرد
حتما شیر خشک و سرنگ و شیشه با خودت داشته باش
دوم برای کولیک و دلپیچه از دکتر بخواه قطره بده که گریه بچه پدر در بیاره ، از همه مهم تر خیلی سخت نگیر و حساسیت نشون نده
چون مادر سر بچه اول رو همه رفتاراش حساس ، از خواب بگیر تا غذا خوردن و واکسن این چیزا میگذره همشون
فقط فقط ارووم باش به حرف هرکسی که دایه عزیزتر ازمادر شد گوش نده الان همه سواد دارن و خب خوب بد زندگیشونو خودشون بهتر میدونن نیاز نیس کسی برامون نسخه تجویز کن من سر دخترم از بس همه نظر دادن و منم میگفتم باشه انجام میدادم آخرم هیچ چیز باب میل خودم نبود امیدوارم سر این بتونم محکم باشم✌️
وقتی بچت دنیا اومد ب حرف هرکسی ک از راه رسیدو ی چیزی تجویز کرد گوش نده بهشون بگو باشه ولی انجام نده. زیاد حساس نباش روی بچه چون بیشتر خودت مریض میشی. مواظبش باش ولی سر هرچیزی نبرش دکتر.ویتامین هات رو حتما بعدش ادامه بده چون بدنت خالی میشه. بچتو روی اصول خودت تربیت کن نه چشم و هم چشمی. و نکته حیلی مهم اینه ک بچت به تو وصله. چ الان ک توی شکمته چ بعدا تا حداقل تا دوسالگی. پس هرچی استرس و عصبانیت داشته باشی بهش منتقل میشه مثلا اون ک گریه میکنه واسه کولیک تو هی نگران باشی بدتر میشه. روی خودت کار کنو بهش ارامش بده. انشالله تمام مراحل بتونی موفق باشی
حتماشیرخودتونوبدین😍ننوجزواجباته برابچها
وقتي بچه اول گريه ميكنه يا مريض ميشه من خيلي دست و پامو گم ميكردم بايد مسلط باشيم
لباسه چه قشنگه از سایتی چیزی برداشتی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.