وای نه خیلی سخته صبر کردن مخصوصا این روزای آخر
😄منم امروز رفتم دکتر خیلی خوشحال کنامه بده فکمیکردمبرای ۱۲ام اینا بشه
کگفت زوده حالا ۱۲ام بیا ویزیت بعدی اونموقع میدم😂
کز خوردم اصلا
رقیه خانوم میدونه ک توشکم مامانش بهترین جای دنیاس چیکار داری بچه رو
خوبه ک توپولو میشه
خواهر شوهرم داشت میرفت تو ۴۲دیگه زایمان کرد با آمپول فشار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.