سلام میگن تا ۴۱ هفته و ۶ روز وقت داری 😔

۵ پاسخ

وای نه خیلی سخته صبر کردن مخصوصا این روزای آخر

😄منم امروز رفتم دکتر خیلی خوشحال ک‌نامه بده فک‌میکردم‌برای ۱۲ام اینا بشه
ک‌گفت زوده حالا ۱۲ام بیا ویزیت بعدی اونموقع میدم😂
کز خوردم اصلا

رقیه خانوم میدونه ک توشکم مامانش بهترین جای دنیاس چیکار داری بچه رو

خوبه ک توپولو میشه

خواهر شوهرم داشت می‌رفت تو ۴۲دیگه زایمان کرد با آمپول فشار

سوال های مرتبط