۵ پاسخ

اگه مشکلی نداری صبرکن توکه این چندماه روصبرکردی این ۲ هفته هم روش،بچه مثل میوه ای میمونه که رو درخت هرچی بیشتر رو درخت باشه بهتر میرسه و میوه شیرین تره

من هنوز زایمان نکردم😂😂😐

من ۴۱ هفته زایمان کردم

واقعاً من تا ۳۶ هفته همش به زور میرسونم

خداکریمه شایدم زودتراومد

سوال های مرتبط

مامان رقیه خانوم مامان رقیه خانوم ۲ ماهگی