۶ پاسخ

سلام عزیزم میشا تاپیکمو بخونی

ب حرف بهداشت توجه نکن مگه تحت نظر دکتر نیستی؟

جاری من روز ۴۰ بچه اش پی پی کرد نمیخواست بره اگه میموند خونه خیلی خطرناک بود

بعد از۴۰ اصلا نمون خطرناکه

برو بگو درد دارم بستری کنن مشکلی برا بچت پیش نیاد

فک کنم دیگ امپول فشار میزنن بهت اگر درد بگشی باز رحم باز نشه سزارین اجباری میشی

سوال های مرتبط