۳ پاسخ

عزیزم تا میتونی راه برو و پله نوردی کن تا زودتر دردهات شروع بشه
تا وقتی درد نداشته باشی بستری نمیکنن یا اینکه کیسه آب پاره بشه
حتما از شیاف گل مغربی استفاده کن
رابطه هم تاثیر داره

من ۴۰ هفتم تموم شد الان تو ۴۱ باز بستریم نمیکنن میگن جا داری😐
هی التماس میکنم میگم امپول فشار بزنین گوش نمیدن

هنوز نزاییدی😄

سوال های مرتبط