سلام مگه ماه درد نداری پیاده روی انجام بده روزی دوساعت میری برای زایمان چون دهانه رحمت باز بشه بهتره تو بیمارستان اذیت میکنن هر چی تو خونه درداتو بکشی بهتره
معاینه تحریکی چجوریه؟؟؟
برو معاینه تحریکی شو دردات شروع شه
من چهل رو کامل کردم رفتم بیمارستان دکتر گفت بسه دیگه باید به دنیا بیاد. بعد یه معاینه تحریکی ناجور کرد دقیقا فردا عصرش دردم شروع شد و تا آخر شب زاییدم. ولی خیلی پشیمونم خیلی خیلی اذیت شدم. کاشکی تا ۴۱ صبر میکردم. انقدر که معاینه ام کردن اونجا الان حس میکنم کسی نزدیکم بشه جیغ میزنم
معاینه کنن اگ باز شد باش امپول فشار میزنن
صبر کن اگه میشه فروردینی بشه بهترین خوبی در حق بچت
۴۱ هم خوبه ها قشنگ رسیده تر میشه بچه
سعی کن تا اخرش خوب نگهش داری
تا ۴۱ اگه بخواهی میتونی صبر کنی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.