۴ پاسخ

استرس نداشتی بچه پی پی کنه و پی پی اش رو بخوره؟

بمن گف تا ۴۰ هفته و ۶ روز جا داری واقعا حتی نمیخوام فکرشم بکنم اینقد طول بکشه از الان خسته شدم

نه من ۴۰ هفته و ۳ روز رفتم هم دکتر خودم هم دکتر سونو گفتن یک هفته دیگه هم وقت داری
ولی خب همون روز دردم گرفت 😁

برای من دکترم ۴۰ هفته نامه بستری داد برای بعضیا ممکنه ۴۱ هفته نامه بدن بستگی به دکترت داره

سوال های مرتبط