سلام دوستان ،انومالی توی شیراز کجارو پیشنهاد میدین ؟

۴ پاسخ

منم رفتم پیش دکتر فرجی، راضی بودم ، فقط حتما تلفنی نوبت بگیر ،من از سایت گرفتم اما اون نوبت سایت واسه ویزیت بود نه سونو، خیلی معطل شدم

دکتر سرحدی

ویولت ادیب

استاد دکتراعظم فرجی

سوال های مرتبط

مامان دختر نازم مامان دختر نازم هفته بیست‌ودوم بارداری