خانوما برا واکسن ی سالگی استامینوفن ندم؟

۸ پاسخ

من ندادم عزیزم.وقتی زد خود خانمه تو بهداشت گفت واکسن سبک.نیاز به دارو نداره بعد

چرا ندی باید بدی. سر وقت

من یه روز اول و دادم که خدای نکرده یه وقت تب نکنه

چرا بده اگر دیدی تب نکرد دیگه نده

دیگه بهش دادم

من ندادم تب کرد

نه عزیزم

چرا ندی عزیزم بده بهش

سوال های مرتبط

مامان نفس کوچولو 😍🤌 مامان نفس کوچولو 😍🤌 ۱ سالگی