من ۲۵هفته رفتم انومالی تاخیری خودش دکتر سونو رنگی هم گرفت برام نشونم داد تا رنگ چشمشم گفت پول اضافه هم نگرفت فقط گفت اگه میخوای چاپ کنم برات ۴۰۰دیگه باید پرداخت کنی
ای خدا چه قشنگ 😍 کاش به زودی برگردم تهران برم این سونو رو
۲۸هفته رفته بودم سونو وزن خودشون بهم یه عکس سه بعدی دادن من چیزی نگفته بودم
من ۲۹ هفته رفتم ۳۲۰۰ شد هزینه ش
من ۱۸هفته وقتی رفتم انومالی بهم داد
من ۲۲ هفتگی رفتم و یه فیلم خوشگلم بهم داد که بچم میخنده ای خوداااا🥹
من ۳۱ هفته رفتم عکس های خوبی شد 🩵
وایی فقط اونجا که انگار لبخند زده😍😍😍
۲۸هفته باید رفت بعدش قبول نمیکنن که خوبنمیوفته نمیشه البته خودت بخوایها من پرسیدم دو هفته پیش گفت ۱۰ تومن دیگه نرفتم البته ۳۱ هفته هم بودم که نشد
30هفته
ای ننننننههههه😍😍😍
من ۲۰ رفتم تقریبا واضح بود
ولی فکر میکنم نرمالش ۲۸ به بعده
سوال منم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.