خانوما بین مراحل ازمایش قند میشه غذا خورد؟

۵ پاسخ

نه جانم😐

نباید بخوری 🤦🏻‍♀️

مگه آزمایش گلوکز نبود؟

نه بابا نمیشه همینشم سخته لعنتی ناشتا بودن این همه ساعت واقعا سخته

نه😐🤦🏻‍♀️

سوال های مرتبط