کمبود منیزیم .کم خونی .حتما منیزیم زیر نظر دکتر بگیر استفاده کن .
من اینجوری بودم رفتم دکتر نوار عصب عضله گرفت گفت چسبندگی داره عصب های دستت ب عضله میچسبه باعث این اتفاق میشه... برا من چون شدید بود گفت باید عمل کنی اما من نکردم و فقط مراعات کردم خوب شد
گفت بخاطر حرکات رفت و برگشتیه مثل رنده کردن شبشه پاک کردن و.... کمترش کردم خوب شدم
اما خواهرمم ک همینطور بود عمل کرد بدتر شد
برا منم بعضی اوقات میشه
فک کنم از کم خونی کمبود ویتامین منم خیلی مواقع اینجوری میشم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.