۴ پاسخ

کمبود منیزیم .کم خونی .حتما منیزیم زیر نظر دکتر بگیر استفاده کن .

من اینجوری بودم رفتم دکتر نوار عصب عضله گرفت گفت چسبندگی داره عصب های دستت ب عضله میچسبه باعث این اتفاق میشه... برا من چون شدید بود گفت باید عمل کنی اما من نکردم و فقط مراعات کردم خوب شد
گفت بخاطر حرکات رفت و برگشتیه مثل رنده کردن شبشه پاک کردن و.... کمترش کردم خوب شدم
اما خواهرمم ک همینطور بود عمل کرد بدتر شد

برا منم بعضی اوقات میشه

فک کنم از کم خونی کمبود ویتامین منم خیلی مواقع اینجوری میشم

سوال های مرتبط

مامان رایان مامان رایان هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آروین مامان آروین هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان 👶🏻🐣 مامان 👶🏻🐣 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌وپنجم بارداری