جیگر و کلا چیزایی که ویتامین A بالایی دارن نخورین
ماهی های جیوه دار و تن ماهی نخورین
از قرص های مسکن فقط مجازین استامینوفن دوز پایین مصرف کنین
حتما تیروئید رو چک کنین که پر کار یا کم کار نباشه چون روی مغز جنین تاثیر میذاره
ویتامین دی و یکسری از ویتامین ها هم باید اوکی باشن که دکترتون قطعا بهتر میدونه و بهتر راهنمایی خواهد کرد
۳ماه اول دم دستت فقط اجیل ۴مغز باشه
هرچی ک خاستی بخوری دوبه شک بودی و همین بالا سرچ بزن مثلا ماهی خیلیا سوال پرسیدن و جواب هست . اینطوری راحت تری. اما تا میتونی چیزای مقوی بخور مغزیجات بخور خرما، ۱۰ تا پسته خام، مرغ خوب پخته شده، غذاهای نیمه خام نخور تخم مرغ عسلی خوب نیس کامل بپز و بخور حداقل روزی ۲تا اگر میلت هست، بادوم درختی اگر داری ۱۴ تا در روز خوبه. صبحا ناشتا ۲۱ مویز خوبه. چون بدنت ضعیف میشه بیحال میشی
آب هویج،جیگر،زعفرون ،تن ماهی، فست فود
عسل و زعفرون و جیگر نخور و از بارداریت لذت ببر عزیزم ب سلامتی بغلش کنی🥹😍💋
هیچی جگر و تن ماهی نخور برو دکتر تا برات سونو بنویسه
منظورم از چای چه چیز های اشتباه تایپ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.