۲ پاسخ

همون روز ک قراربود پریودشم دردشدییییید زیرشکم گرفتم ک فهمیدم مال لانه گزینی بود

لانه گزینی برای معدود آدما رنگ و علامت داره . اکثرا بدون علامته یا نهایتا یکم ترشحات بیشتر میشا

سوال های مرتبط