خیر عزیزم،شما صبر کنید ۷یا ۸ هفته برید برای تشکیل قلب
من اولین سونوم رو ۵ هفته انجام دادم اما بهتره دو هفته صبر کنی و بعد ک میری قلبش هم تشکیل شده باشه
اگه درد داشته باشی و یا سابقه سقط یا خارج رحمی داشته باشی میفرستن
من خودم رفتم برا اینکه مطمئن بشم داخل رحمی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.