۶ روز تاخیر بتا ۸۵۲خوبه ؟

تصویر
۶ پاسخ

مبارکت بی بی چک هم زدی؟

سن بچهامون و سن بارداریامون یه اندازس.حالا دکتر اخر برج ۲ برام انتی نوشته

خودت خاستی

اره خوبه مبارکه 😍
عزیزم ببخشید سوال میکنم فضولی نباشه خودتون بچه دوم میخاستین؟

اره
من ۱ روز تاخیر داشتم بتا دادم ۲۰۰۰ بود گقتن احتمالا دوقلوعه ولی نبود رفتم دکتر گفت سن بارداریت بالاست

دختر دوقلوعه؟؟ منم ۶ روز تاخیر بود ولی ۱۵۲ بود فقط

سوال های مرتبط

مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان رستا مامان رستا ۲ سالگی
مامان سید مهدیار💚 مامان سید مهدیار💚 ۲ سالگی
مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان آیهان😍❤️ مامان آیهان😍❤️ ۲ سالگی
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان آیهان و جوجو مامان آیهان و جوجو هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان so...🩷sa..🩵 مامان so...🩷sa..🩵 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان مهدیار مامان مهدیار هفته سیزدهم بارداری