مبارکت بی بی چک هم زدی؟
سن بچهامون و سن بارداریامون یه اندازس.حالا دکتر اخر برج ۲ برام انتی نوشته
خودت خاستی
اره خوبه مبارکه 😍
عزیزم ببخشید سوال میکنم فضولی نباشه خودتون بچه دوم میخاستین؟
اره
من ۱ روز تاخیر داشتم بتا دادم ۲۰۰۰ بود گقتن احتمالا دوقلوعه ولی نبود رفتم دکتر گفت سن بارداریت بالاست
دختر دوقلوعه؟؟ منم ۶ روز تاخیر بود ولی ۱۵۲ بود فقط
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.