با ده روز تاخیر بتا دادم ۶۰ بودم
خیلی کمه؟
کسی اینجوری بوده؟

۲ پاسخ

بتا به زمان تشکیل بچه بستگی داره ها نه به تایم پریودی

شاید بارداریت متوقف شده یا لقاح دیر گرفته باید ۴۸ ساعت دیگه ازمایشو تکرار کنی

سوال های مرتبط

مامان رقیه وتودلی مامان رقیه وتودلی هفته چهاردهم بارداری
مامان ❤️❤️ مامان ❤️❤️ هفته پانزدهم بارداری
مامان دخترام👭💞 مامان دخترام👭💞 هفته بیست‌ودوم بارداری